St. Petersburg sigorta şirketi tüm poliçelerini satmayı planlıyor Görseli

St. Petersburg sigorta şirketi tüm poliçelerini satmayı planlıyor

St.Petersburg'daki Anchor Property & Casualty Insurance Co.'nun tüm sigorta poliçelerinde ev sahiplerinin Choice Property & Casualty Insurance Co.'ya satmak için bir ön sözleşmesi var.


Sigorta derecelendirme kuruluşundan Demotech'in bir haber bültenininde Anchor’un iş modelinde önemli değişiklikler yaptığını söyledi. Demotech'e göre, Anchor çok yakın bir gelecekte yeni poliçe yazmayı bırakacak, yürürlükteki poliçelerini süresiz olarak satacak ve Florida Eyaleti Sigorta Ofisi Yönetmeliği ile kalan yükümlülüklerinin düzenli bir şekilde ilerlemesini koordine edecek.


Eyalet Sigorta Ofisi sözcüsü, çalışma planını onaylamak ve tüketicilerin mevcut kapsama sorunsuz erişimini sağlamak için şirketlerle birlikte çalıştıklarını belirtti. Bu sebeple 14 Ocak'tan itibaren, Anchor artık Florida eyaletinde yeni bir poliçe yazmayacak. Florida Sigorta Yönetmeliği Ofisi, anlaşmanın Şubat ayı ortasına kadar tamamlanmasını beklediğini söyledi.


Ayrıca Anchor’un Weston Insurance Holdings Corp. tarafından satın alınmasının da gündemde olduğu yapılan açıklananlar arasında. Anchor Özel Sigorta Şirketi, fırtına ve yaygın afet nedeniyle kapasitenin sınırlı olduğu bölgelerde yaşayan ev sahiplerine sigorta sağlamak ve ayrıca Florida sakinlerine kapsamlı ev sigortası sağlamak için Anchor Property ve Accident Insurance A.Ş. kuruldu.


Anchor poliçelerinin Homeowners Choice tarafından planlanan edinimi, Demotech'in 40'tan fazla Florida iç sigortasına, devletin sigorta pazarındaki koşulların kötüleştiğine ve bir düzineden fazla sigortacının bir sonraki notta bir düşüşle karşılaşabileceğine dair bir uyarı almasıyla ortaya çıkıyor. 


2020 ile birlikte sigorta sektörü sadece insurtech alanında değil aynı zamanda sigorta ve acente şirketleri tarafında da yenilenme ve revizasyon sürecine girecek gibi duruyor. Şirket satın alımları ile birlikte zamanla sigorta sektöründe monopol oluşmasından endişe edenler olsada, teknolojik gelişmeler ve tüketici davranışlarınınn değişmesi ile birlikte bu oldukça zor bir ihtimal gibi gözüküyor.