Sigorta Şirketleri İçin Dijital Olmanın Önemi: Nect GmbH Ceo’su Bennet Jürgens Anlatıyor Görseli

Sigorta Şirketleri İçin Dijital Olmanın Önemi: Nect GmbH Ceo’su Bennet Jürgens Anlatıyor

Nect GmbH Ceo’su Bennet Jürgens, 2019 yılının Nisan ayında düzenlenen Global Insurtech Zirvesi 2019’da “Dijital Olmanın Önemi” üzerine bir sunum yaptı ve Nect GmbH’den bahsetti.

“GIS19'dan Seçmeler" serisinin tüm yazılarına Haberler sekmesinden ulaşabilirsiniz.


İlk olarak, dijital olmanın şirketler için önemine değinen Jürgens, “Sigortanın yüzde 78'i dijital bir kanal istiyor, ancak yüzde 8'i gerçekten kullanıyor. Diğer endüstrilere koymak için, bankacılık endüstrisi sadece dijital bir banka ve her gün 10000 yeni hesap açıyor ve bir bankanın toplam değerinde şubesine tipik bir bakıştan daha fazlası var. Bu, dijital olmanın çok büyük bir fırsat olduğu anlamına geliyor.” açıklamalarında bulundu.


Jürgens, sigorta şirketleri için dijitalleşmenin zorluklarına da parmak bastı: “Öncelikle farklılaşmak, aynı zamanda dünya çapında yeni müşteriler çekmek önemlidir. Ancak sigorta gibi düzenlenmiş endüstriler için dijital müşteri kazanımı çok zordur. Her şeyden önce, çünkü müşterilerinin yasaların gerektirdiği kimliğine büyük güven duymaları gerekiyor.”

Müşterilerin teknolojiyi hızlı edinmeyi sevdiğini de dile getiren Jürgens, “Kendinizi sahtekârlıktan da korumak istersiniz. Ve tipik doğrulama süreci müşterilerin yüzde 70’ine kadar düşüyor. Ve bunun nedeni, yüksek güvenin çok fazla çeke ihtiyacı olduğu ve çok fazla çekin çok fazla zaman ve karmaşıklık anlamına gelmesidir. Zaman, müşterilerin yatırım yapmak istemedikleri bir şey çünkü şimdi anında istiyorlar çünkü diğer uygulamalarda ve portrelerde de kullandıkları şey bu.” açıklamalarında bulundu.

Selfie-Ident teknolojisi hakkında konuşan Jürgens, “Evinizi kimin ziyaret edeceğini bilmek istiyorsunuz. İşte bu yüzden Selfie-Ident ile tanıştık. Selfie-Ident, bir selfienin kolaylığını birleştirir. Piyasada bulacağınız en büyük güven buydu. Ve bunun nedeni AI kullanmasıdır. Ama önce sürecin nasıl göründüğüne bakalım. Yani ilk adım selfie videosunu görmek. Kullanıcı, yüzlerinin nasıl yerleştirileceği konusunda yönlendirilir. Ve bununla birlikte, kayıt başlar, belli iki rastgele kelimeye dayanarak iki rastgele kelime söylemek zorundasınız, dudak hareketinin eşleşme olduğunu kontrol ediyoruz. Optik özellikleri görebiliyoruz. Ve burada bir kimlik kartım olduğundan, son adım arka tarafının bir fotoğrafı.” diyerek, yapay zekanın müşterilere neler katabileceğine de değinmiş oldu.  

Bennet Jürgens’in “Dijital Olmanın Önemi” sunumunun tamamını izlemek için aşağıdaki bağlantıya tıklayabilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=f4jlwP8REdY&t=

 

Nisan ayında düzenlenecek olan Global Insurtech Zirvesi 2020 hakkında detaylı bilgi için https://www.insurtech.org/global-insurtech-zirvesi-2020 adresini ziyaret etmeyi unutmayın.